Uncategorized

Embleme brodate

Mult timp broderiile au fost vazute ca fiind niste simple ornamente textile care erau apreciate strict pentru aspectul estetic si eleganta pe care o atribuiau fiecarui material innobilat cu o astfel de procedura. Vremea a trecut si, in prezent, broderiile au capatat o notorietate aparte in randul celor care vor sa isi personalizeze brandul intr-un mod inedit si aspectuos deopotriva.

Avantajele broderiei

Este deja aevident ca broderiile beneficiaza de un avantaj enorm in ceea ce priveste aspectul estetic deosebit de care dispune. Articolele vestimentare, oricat de banale ai fi ele, carora li se aplica un astfel de ornament se transforma instant intr-un element deosebit, unic, ce inspira, eleganta, rafinament, delicatete. Dar, beneficiiile nu se opresc la partea estetica. In comparatie cu orice alta tehnica de aplicare a elementelor decorative pe materiale textile, broderiile dispun de cea mai mare rezistenta in timp, facand fata cu brio spalarilor repetate sau uzurii mecanice de orice natura. Odata inserata o broderie, ai certitudinea ca va ramane neschimbata pe tot parcursul vietii materialului finit si nu vei avea neplacuta surpriza de a se deforma vizual modelul realizat cu atata indeletnicire.

Embleme brodate

Emblemele brodate sunt o categorie aparte de broderie ce necesita o tehnica putin diferita fata de cea obisnuita, in care cusatura in relief clasica se plasa direct pe material, cu ac si ata colorata.  Acestea presupun metode multiple de aplicare si pe langa coasere gasim si variantele realizate prin aplicare termica, cu velcro-scai sau cu adeziv temporar. Avantajul acestora consta in faptul ca modelul brodat se poate concepe in functie de preferintele clientului. Acestuia i se ofera posibilitatea de a realiza in prealabil grafica acestuia, stabilind atat forma si marimea broderiei, cat si pozitionarea acesteia pe produsul final, pana la ultimul milimetru. In functie de solicitarile clientului, emblemele brodate pot veni sub forma de ecusoane, patch-uri, badge-uri, logo-uri și alte materiale promotionale pe care brandul isi doreste sa le utilizeze in raport cu angajatii si consumatorii sai. Acestea pot deveni usor un element puternic de identitate vizuala, care sa ajute brandul sa se impregneze mult mai usor in mintea clientilor potentiali. Sunt, asadar, un element de originalitate, care te poate ajuta pe tine, ca brand, sa te diferentiezi de concurenta, pe o piata suprasaturata. Atentia la detalii, intr-o lume in care orice lucru se face la viteza maxima, poate fi tocmai acel element de care brandul tau are nevoie pentru a se putea detasa de ceilalti care activeaza pe aceeasi nisa. In momentul in care este vizibil pentru client ca ca detaliile sunt alese si executate cu grija, investindu-se in ele bani, timp si efort, cum se intampla in cazul broderiilor, denotati respect fata de ei, care odata sesizat de acestia, se intoarce la brand, intr-o mai mare masura.

.